peh!!!!!aq myirap giler ngan bdk bru kt skul aq uh....die piki die spe....die igt die bdk bru owg prlu hormat die ke...??jgn hrp lh kiteowg akn hormat die.....dh le bajet blagak plk tu....klu hensem sgt xpe...ny mke mcm caprak klu cmpk laut un ikan xnk ar......klu blh aq nk halau die dri skolh tu arh.....die tu x ptot msuk gangsa...baek msok dlm utan je....wt myemak je....die piki aq ske sgt ke nagn die...sowy arh<wuekk>it not my test ok....
Saturday, 14 May 2011
Subscribe to:
Post Comments (Atom)




0 comments:
Post a Comment